12 Πολύτιμες συμβουλές για το κολύμπι στη θάλασσα, που ίσως μια μέρα σας σώσουν τη ζωή.

Εάν από πάντα φανταζόσασταν να κολυμπάτε στα κύματα της θάλασσας, αλλά όμως δεν είχατε μεγάλη εμπιστοσύνη στο νερό, τότε αυτός ο εύχρηστος οδηγός θα σας βοηθήσει να μάθετε να κολυμπάτε σαν ψάρι! Ακολουθούν απλές δεξιότητες, που θα σας βοηθήσουν να αισθανθείτε αυτοπεποίθηση με το νερό.
Καταπολεμήστε το φόβο

Εισπνεύστε επαρκή αέρα και υιοθετήσ…

Εάν από πάντα φανταζόσασταν να κολυμπάτε στα κύματα της θάλασσας, αλλά όμως δεν είχατε μεγάλη εμπιστοσύνη στο νερό, τότε αυτός ο εύχρηστος οδηγός θα σας βοηθήσει να μάθετε να κολυμπάτε σαν ψάρι! Ακολουθούν απλές δεξιότητες, που θα σας βοηθήσουν να αισθανθείτε αυτοπεποίθηση με το νερό.

Καταπολεμήστε το φόβο

1

Εισπνεύστε επαρκή αέρα και υιοθετήστε διάφορες πόζες μέσα στο νερό. Θα νιώσετε τον τρόπο με τον οποίο το νερό από μόνο του, σας βγάζει στην επιφάνεια. Μάθετε πώς να αναπνέετε ενώ κολυμπάτε

2

Εισπνεύστε μέσα από το στόμα σας, εκπνεύστε μέσα από τη μύτη ή το στόμα σας. Προσπαθήστε να αναπνέετε με ρυθμό. Είναι επίσης σημαντικό να μάθετε πώς να κρατάτε την αναπνοή σας. Γίνετε φίλοι με το νερό

Ξαπλώστε στην επιφάνεια του νερού. Ανοίξτε τα χέρια σας και χαλαρώστε.

Επανάσταση στους Διαιτολόγους! Χάσε Μέχρι 9 Κιλά σε 5 Μέρες!

3

Προσπαθήστε να ξαπλώσετε ανάσκελα και μπρούμυτα. Νιώστε τον τρόπο που το νερό σας υποστηρίζει.

Μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τα πόδια σας

Τεντώστε τα χέρια σας και πιάστε την άκρη μια πισίνας. Κινήστε το ένα σας πόδι πάνω και κάτω και έπειτα συνεχίστε και με το άλλο.

4

Κάμψτε ελαφρώς τα πόδια σας, προσπαθώντας να τεντώσετε τα δάχτυλα των ποδιών σας. Κουνήστε μόνο τους γοφούς σας.

Με το στήθος

Κρατήστε την άκρη της πισίνας με τα χέρια σας. Κουνήστε τα πόδια σας μπρος και πίσω σε διαφορετικές κατευθύνσεις, κάμπτοντας τα γόνατά σας και σπρώξτε μπροστά.

5

Αυτό είναι παρόμοιο με την κίνηση των βατράχων.

Μάθετε να χρησιμοποιείτε τα χέρια σας Ξαπλώστε με την πλάτη σας κουνώντας τα πόδια σας πάνω κάτω. Τοποθετήστε τα χέρια σας κατά μήκος του κορμού σας και ξεκινήστε να τα κινείτε κάνοντας κύκλους με αυτά. Τεντώστε πίσω το κεφάλι σας, όσο το δυνατόν περισσότερο. Όπως τα χέρια σας πηγαίνουν κάτω από το νερό, πρέπει να κάνουν μισό κύκλο και να επιστρέφουν στην αρχική τους θέση. Τα χέρια σας πρέπει να είναι τεντωμένα και να εναλλάσσονται διαδοχικά.

6

Ξαπλώνοντας μπρούμυτα, με τα χέρια σας μπροστά, κουνήστε τα το ένα μετά το άλλο.

Περάστε το χέρι σας κάτω από το νερό κάνοντας μισό κύκλο και επιστρέφοντας στην αρχική θέση. Μετά κάντε το ίδιο με το άλλο σας χέρι. Εισπνεύστε όταν το χέρι σας βρίσκεται στον αέρα, γυρνώντας το κεφάλι σας από την άλλη. Συντονίστε τις κινήσεις των χεριών και των ποδιών. Με το στήθος Όταν σπρώχνετε μπροστά με τα πόδια σας, τεντώστε τα χέρια σας σαν βέλος. Ανοίξτε τα χέρια σας συμμετρικά σε μια ημικύκλια κίνηση φέρνοντάς τα προς το στήθος και μετά ξανά στην αρχική τους θέση.

7

Όταν ανοίγετε τα χέρια σας προς τα έξω, μπορείτε να βουτάτε το κεφάλι σας στο νερό.

Παίξτε στο νερό Εφόσον έχετε μάθει να κολυμπάτε με αυτοπεποίθηση, μπορείτε να κάνετε και αυτό. Κουνήστε τα πόδια σας, σέρνοντάς τα μέσα στο νερό που βρίσκεται από κάτω σας. Με τα χέρια σας στις άκρες κάντε κυκλικές κινήσεις με αυτά.

8

Με τα πόδια σας, μπορείτε ακόμη να κάνετε κινήσεις σαν να οδηγείτε ποδήλατο. Μάθετε να κολυμπάτε μέσα στο νερό Πάρτε φόρα και κάντε βουτιά μέσα στο νερό. Τοποθετήστε τα χέρια σας μπροστά, δημιουργώντας το σχήμα βέλους. Όταν βρεθείτε μέσα στο νερό, κουνήστε τα χέρια και τα πόδια σας μέσα και έξω ή κινηθείτε όπως τα δελφίνια σε κύματα.

9

Σε αυτό θα σας βοηθούσε πολύ ένα ζευγάρι βατραχοπέδιλα. Η ασφάλεια έρχεται πρώτη Αν αισθανθείτε ζαλάδα, πόνο ή κράμπα, βγείτε αμέσως έξω από το νερό. Μην κολυμπάτε εάν έχετε καταναλώσει αλκοόλ. Η κατάδυση από βατήρα είναι επικίνδυνη.

10

Να κολυμπάτε μόνο: Σε ομαλές παραλίες με άμμο. όπου δεν υπάρχουν ισχυρά ρεύματα. όπου υπάρχουν ναυαγοσώστες. όπου το νερό είναι τσεκαρισμένο. Μπόνους

11

Όταν κολυμπάτε στη θάλασσα μπορεί εύκολα να παρασυρθείτε από υπόγεια ρεύματα που θα σας παρασύρουν μακριά από την ακτή. Σε μια τέτοια κατάσταση, μη πανικοβληθείτε. Μη προσπαθείτε να αντισταθείτε στα ρεύματα: θα μείνετε χωρίς δυνάμεις. Αντίθετα, δοκιμάστε να ελέγξετε την αναπνοή σας και προσπαθήστε να πλησιάσετε την ακτή κολυμπώντας παράλληλα με αυτή και σιγά σιγά να την πλησιάζετε με διαγώνια κίνηση προς το ρεύμα.

Credit: BrightSide

Δημοφιλέστερες Ειδήσεις